GY.I.K.

Hogy vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?

A kapcsolatot telefonon, illetve e-mail formájában van lehetősége felvenni

  • az alábbi telefonszámon: +36 1 383 8546
  • az alábbi e-mail címen: webshop@bioextra.hu

A bioextra.hu webshop mellett a BIOEXTRA rendelkezik-e a saját üzlettel?

Saját márkaüzlettel nem, de viszonteladóinknál, patikákban, bioboltokban és a webshopunkban tudja az általunk forgalmazott termékeket megvásárolni, így tudjuk folyamatosan az ajánlott fogyasztói ár megtartása mellett árusítani termékeinket. 

Telephelyen átvehetem-e az általam rendelt terméket?

Telephelyünkön nem vehető át a megrendelt termék. A megrendelt termékeket a FOXPOST csomagpontján átveheti, illetve kérheti a termékek FOXPOST-on keresztüli házhozszállítását.

Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?

Igen, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak.

Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?

Igen, a regisztrációt követően ez máris lehetséges.

Milyen módon tudok keresni a webáruházban?

Számos keresési funkció található oldalunkon, amely akár csoportokra, akár egy szórészletre is találatot nyújt.

Meg tudom nézni a megrendeléseimet (feltétel-e a regisztráció?)?

Igen, a visszaigazoló e-mailben kiküldünk Önnek minden adatot. A vásárláshoz és a rendelés nyomonkövetéséhez nem feltétel a regisztráció.

Hogyan kapom meg a kiválasztott terméket?

A megrendelt termékeket a FOXPOST segítségével kiszállítjuk az Ön által kiválasztott csomagpontra vagy házhoz szállítjuk Önnek a megadott címre. 

Hogyan működik a FOXPOST kiszállítás?

A FOXPOST egy egyszerű és időtakarékos csomagátvételi mód. Ha megrendelését bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéri, nem kell egész nap várni a futárt. A bevásárlóközpontok nyitvatartási idejében bármikor átveheti a megrendelt termékeket.

A kiválasztott FOXPOST csomagautomatába rendelt csomagokat összekészítjük, majd aznap vagy másnap átadjuk a FOXPOST-nak. Ők az átvételt követő 1-2 munkanapon belül elszállítják a csomagot a kiválasztott csomagautomatához. Amint a csomag megérkezett, a FOXPOST-tól SMS-ben és e-mailben is érkezik egy értesítés és egy titkos nyitókód. Az automatánál ezt a kódot használva nyílik is az ajtó, mögötte pedig várja Önt a megrendelt csomag.

Országosan már több mint 100 FOXPOST csomagautomata található és a lista folyamatosan bővül. Ez a megoldás tökéletes kényelmet biztosít bárkinek, hiszen nincs több sorban állás, adminisztráció és várakozás. Keresse meg az Önhöz legközelebb eső automatát!

Dönthet úgy, hogy az ajtajához szeretné kérni a csomagot. Nem kell egész nap készenlétben állnia, a FOSXPOST futárjai 2 órás időintervallumon belül vállalják a csomag kiszállítását, ráadásul közvetlenül fel tudja velük venni a kapcsolatot. Házhozszállítás esetén várhatóan 2-3 munkanap a kiszállítási idő, miután a FOXPOST futárjai átvették a csomagot az automatából.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

A rendelést követő 1-2 munkanapon belül mi átadjuk a csomagot, a FOXPOST pedig szintén 1-2 munkanapon belül kiszállítja azt a kiválasztott automatába vagy az Ön otthonába. Tehát a rendeléstől számított 2-4 munkanapon belül lesznek átvehetőek a megrendelt termékek, amelyeket további 3 napig őriznek meg az automatában, amelybe a hétvégi napok is beleszámítanak. Ha munkaszüneti- vagy ünnepnap beleesik ebbe az időszakba, akkor automatikusan hosszabbítják az átvételi határidőt. Ha valamiért mégsem tud elmenni az adott időszakban a csomagért, kérjük hívja fel a FOXPOST ügyfélszolgálatát, ők segítenek abban, hogy a csomagot még átvehesse.

Mik a fizetési feltételek?

Bankkártyás fizetés esetén a pénztárból az OTP BANK SimplePay biztonságos oldalára irányítjuk át, ahol a szükséges adatok megadása után történik meg a fizetés.

Elfogadott bankkártyák: dombornyomott VISA, MasterCard, illetve azon Maestro kártyák, melyekhez ellenőrző kód (CVC) tartozik.

Utánvétes fizetéssel is rendelhetőek a FOXPOST-os csomagok. Fontos tudni, hogy utánvétes fizetés esetén az automatáknál csak bankkártyás fizetési mód érhető el, az alábbi kártyák elfogadásával: VISA, MASTERCARD, MAESTRO. 

Hogyan tudom nyomon követni a csomagom?

Egyszerűen nyomon követhető a csomag útja. Kattintson a FOXPOST oldalán a csomagkövetés menüpontra és a kapott csomagszám megadásával nézze meg merre jár a csomag. 
http://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

Hogyan vehető át a csomag?

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, a FOXPOST SMS értesítést küld. Az üzenetben elküldött egyedi kóddal nyitható ki az automata megfelelő ajtaja.

Házhozszállítás esetén a futártól személyesen Ön, a címhelyen tartózkodó családtagok vagy meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. A kiszállítást megelőzően a FOXPOST SMS-ben és email-ben értesítést küld a futár érkezési időpontjáról. Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is.

Más is átveheti helyettem a csomagot?

A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Házhozszállítás esetén a futártól személyesen Ön, a címhelyen tartózkodó családtagok vagy meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

Van ingyenes visszaküldési lehetőség?

A bontatlan csomagot az átvételtől számított 14 napig még teljesen ingyenesen visszaküldheti FOXPOST automatán keresztül (amennyiben a terméket eredetileg is FOXPOST automatán vette át). Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheti az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.

A maximális csomag méret és súly: 62 x 60 x 36 cm és 25 kg.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A FOXPOST egy egyszerű és időtakarékos csomagátvételi mód, amely webáruházunkban is elérhető. Ha megrendelését bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéri, nem kell egész nap várnia a futárt. Az automata helyszínének nyitvatartási idejében, a Foxpost munkatársai által kiküldött időintervallum alatt bármikor átvehető a megrendelt termék.

FOXPOST szállítás díjai: 

FOXPOST átvevő ponton történő átvétel esetén a szállítás díja 952,- Ft/csomag. Ha otthonában szeretné átvenni a csomagot, annak díja 1650- Ft/csomag.

Az utánvét díja 191,- Ft/csomag.

Míg az automatáknál csak bankkártyával lehetséges fizetni, a futárnál fizethet bankkártyával és készpénzzel is.

A szállítási díjak az ÁFA-t tartalmazzák.

Mikor nem kell szállítási költséget fizetni?

10.000,- Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Hogy tudom megnézni, hogy mi van a kosaramban?

A termékeknél található bevásárlókocsi ikonra kattintva, illetve a felső menüsor bevásárlókosár ikonjára kattintva.

Hol tekinthetem meg a regisztrációs adataimat?

Bejelentkezés után, Adataimra kattintva.

Ha befejeztem a nézelődést, illetve a vásárlást az áruházban, akkor egyszerűen csak bezárom a böngészőt?

Biztonságosabb, ha a kezelőfelületről a Kijelentkezés menüponttal lép ki.

Véletlenül egy olyan cikket tettem be a kosaramba, amire nincs szükségem. Tudok törölni, vagy kezdhetem az egészet elölről?

Természetesen nem kell a rendelést újrakezdeni, a kosár megtekintésénél a törölni kívánt tétel mellett megjelenő piros kuka gombbal lehet elvégezni.

Egy adott cikkből több darabot szeretnék vásárolni. Csak egyesével tudom ezt megtenni?

Nem. Lehetőség van már a kosárban található cikkek darabszámának megváltoztatására.
Amennyiben olyan termék került a kosarába, amire nincs szükség, kérjük, ne a darabszámot módosítsa nullára, hanem törölje a terméket a kosárból.

Hogy tudom befejezni a vásárlást, ha már minden termék a kosaramban van?

A kosár megtekintésénél a Pénztár gombra kattintva a Megrendelés elküldése gomb lenyomásával!

Honnan tudhatom, hogy az általam megtekintett cikk van raktáron?

Webshopunkat napi rendszerességgel frissítjük, olyan cikkek találhatóak meg kínálatunkban, amelyek megvásárolhatóak. Természetesen ennek ellenére készlethiány előfordulhat, ezeket az információkat minden esetben a cikknél feltűntetjük. 

Telefonon tudok rendelni?

Nem, telefonon nem tudunk rendelést rögzíteni.