fbpx
Ingyenes kiszállítás 10.000.- Ft felett
Aktuális akcióink

GY.I.K.

Hogy vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?

A kapcsolatot telefonon, illetve e-mail formájában van lehetősége felvenni

  • az alábbi telefonszámon: +36 1 383 8546
  • az alábbi e-mail címen: webshop@bioextra.hu

A bioextra.hu webshop mellett a BIOEXTRA rendelkezik-e a saját üzlettel?

Saját márkaüzlettel nem, de viszonteladóinknál, patikákban, bioboltokban és a webshopunkban tudja az általunk forgalmazott termékeket megvásárolni.

Telephelyen átvehetem-e az általam rendelt terméket?

Telephelyünkön nem vehető át a megrendelt termék.

Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?

Igen, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak.

Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?

Igen, a regisztrációt követően ez máris lehetséges.

Meg tudom nézni a megrendeléseimet?

Igen, a visszaigazoló e-mailben kiküldünk Önnek minden adatot.

Hogyan kapom meg a kiválasztott terméket?

A megrendelt termékeket házhozszállítással (GLS, MPL) és csomagpontra vagy csomagautomatába (Foxpost, Packeta, MPL, Z-Box, GLS) történő kézbesítéssel is átveheti.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Általában a rendelést követő 1-3 munkanapon belül rendelése kiszállításra kerül az Ön által választott módon a megadott címre vagy a választott csomagautomatába vagy csomagpontra.

Mik a fizetési feltételek?

Bankkártyás fizetés esetén a pénztárból az OTP Bank SimplePay biztonságos oldalára irányítjuk át, ahol a szükséges adatok megadása után történik meg a fizetés.

Más is átveheti helyettem a csomagot?

A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Házhozszállítás esetén a futártól személyesen Ön, a címhelyen tartózkodó családtagok vagy meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

Mikor nem kell szállítási költséget fizetni?

10.000,- Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Hogy tudom megnézni, hogy mi van a kosaramban?

A termékeknél található bevásárlókocsi ikonra kattintva, illetve a felső menüsor bevásárlókosár ikonjára kattintva.

Hol tekinthetem meg a regisztrációs adataimat?

Bejelentkezés után, Adataimra kattintva.

Véletlenül egy olyan cikket tettem be a kosaramba, amire nincs szükségem. Tudok törölni, vagy kezdhetem az egészet elölről?

Természetesen nem kell a rendelést újrakezdeni, a kosár megtekintésénél a törölni kívánt tétel mellett megjelenő piros kuka gombbal lehet elvégezni.

Egy adott cikkből több darabot szeretnék vásárolni. Csak egyesével tudom ezt megtenni?

Nem. Lehetőség van már a kosárban található cikkek darabszámának megváltoztatására.
Amennyiben olyan termék került a kosarába, amire nincs szükség, kérjük, ne a darabszámot módosítsa nullára, hanem törölje a terméket a kosárból.

Hogy tudom befejezni a vásárlást, ha már minden termék a kosaramban van?

A kosár megtekintésénél a Pénztár gombra kattintva a Megrendelés elküldése gomb lenyomásával!

Honnan tudhatom, hogy az általam megtekintett cikk van raktáron?

Webshopunkat napi rendszerességgel frissítjük, olyan cikkek találhatóak meg kínálatunkban, amelyek megvásárolhatóak. Természetesen ennek ellenére készlethiány előfordulhat, ezeket az információkat minden esetben a cikknél feltüntetjük. 

Telefonon tudok rendelni?

Nem, telefonon nem tudunk rendelést rögzíteni.